Cieľom zavedenia systému Identity management (IDM) je postupné zjednocovanie prihlasovacích údajov (login, heslo) do všetkých univerzitných informačných systémov (UIS) tak, aby mal každý študent alebo zamestnanec iba jeden login a jedno heslo na prístup ku všetkým UIS (MAIS, stravovací systém, knižničný systém, EZP, e-mailový systém, atď.). Heslo do uvedených systémov si bude používateľ zadávať a spravovať prostredníctvom portálu pre správu používateľského účtu (zmena hesla, obnovenie zabudnutého hesla) centrálne vo všetkých systémoch naraz.
História implementácie jednotlivých UIS do systému IDM:
UIS | Popis | Dátum |
MAIS | Modulárny akademický informačný systém | 2.7.2012 |
VPN | Vzdialený prístup do siete TU | 1.11.2012 |
Zimbra2 | Elektronická pošta - študent | 10.7.2012 |
EZP | Evidencia záverečných prác | 19.8.2013 |
Intranet | Systém SunRay terminálov a univerzitných počítačov | 1.9.2013 |
Zimbra1 | Elektronická pošta - zamestnanec | 20.12.3013 |
ESS | Zamestnanecký portál | 1.7.2015 |
LMS | Vzdelávavací portál - e-learning | 1.12.2015 |
DAWINCI | Online katalóg knižnice | 7.1.2016 |
EMStudent | Systém pre evidenciu preukazov | 1.3.2016 |
ISSM (Brisk) | IS pre správu a manažment | 1.3.2017 |
CardPay | Stravovací systém | 27.7.2017 |
LMS Moodle | E-learningový systém Moodle | 7.3.2018 |
Aktuálne informácie:
- Ako sa prihlásiť do systému integrovaného v IDM?
- Často kladené otázky k IDM
- Informácia o stave integrácie UIS s IDM (o prihlasovacích údajoch do UIS)
- Pravidlá pre vznik a zánik prístupov do UIS
- Postup pre prácu s portálom na správu používateľského účtu
Obsah tejto stránky vrátane jej podstránok nájdete aj v tejto príručke.
Link na inštruktážne videá na prácu s portálom IDM
Systém IDM je samoobslužný, t.j. používateľ by si mal sám vedieť obnoviť prístup do systému. V prípade problému s prihlásením, je treba napísať správcovi IDM na adresu: idm [at] truni.sk. Reakčný čas, v ktorom správca IDM najneskôr odpovie používateľovi na e-mailovú požiadavku v rámci Help Desk je 24 hodín počas pracovných dní.