Tvorivá súťaž Generácia 1992 (DG MARKT)

CIS Truni
Kancelária rektora
24.05.2012

Tvorivá súťaž Generácia 1992 (DG MARKT)

1.  Opis súťaže
Tvorivá súťaž Európskej komisie Generácia 1992 (DG MARKT) vyzýva mladých
Európanov narodených v čase od 1. januára do 31. decembra 1992, aby sa
tvorivo vyjadrili o tom, ako chápu Jednotný európsky trh, aby povedali
svoje názory a očakávania do budúcnosti a podelili sa o svoje príbehy a
skúsenosti súvisiace s Jednotným európskym trhom. Porota z príspevkov
vyberie víťazov a v súlade s týmito oficiálnymi pravidlami udelí ceny.

2.  Účasť
Zúčastniť sa môžu všetci obyvatelia EÚ, ktorí sa narodili v čase od 1.
januára 1992 do 31. decembra 1992.
Zúčastnení nemusia byť ani profesionáli ani umelci na to, aby poslali svoj
tvorivý príspevok. Vítané sú všetky príbehy a názory!
Účastníci si pre svoj príspevok musia vybrať tému a tvorivý formát. Každý
účastník môže odoslať dva príspevky, ktoré musia byť v dvoch odlišných
tvorivých formátoch.
Príspevky môžu odosielať aj skupiny. V skupine musí byť určený jej vedúci,
ktorý zodpovedá pravidlám určeným v časti 2 o Účasti a v prípade výhry
bude preberať cenu v mene skupiny.

3.  Témy a tvorivé formáty
Účastníci si pre svoj príspevok budú musieť vybrať tému a tvorivý formát.
Účastníci si môžu vybrať z nasledujúcich tematických kategórií:
Vzdelávanie a občianstvo
Práca a podnikanie
Kultúra a voľný čas
Spotrebitelia a prostredie
V každej tematickej kategórii si môžu účastníci slobodne zvoliť jeden z
nasledujúcich tvorivých formátov:
Článok (text)
Video
Fotografia
Kresba
Aplikácia pre smartfón

Uzávierky prihlášok
Príspevky prihlásené cez internet musia byť obdržané do 24:00 SEČ 9.
septembra 2012.

Jazyk
Príspevky môžu byť predkladané v jednom alebo niekoľkých z 23 oficiálnych
jazykov EÚ.